Pagini

Tuesday 15 July 2008

HAPPY happy JOY joy....


Ma simt ca un copil fericit caruia i s-a aratat o acadea delicioasa....imi cautam de lucru zilele trecute si mi-a venit ideea sa ma interesez la o televiziune locala..poate au aia nevoie de "talentul" meu....daca nu raman tot cu scrisul pe blog,pe birou,pe foile puse la imprimanta...si o sa tot scriu pana cand va aparea careva sa imi zica...scrie si tu intr-un mod util....si atunci voi scrie....mai sunt happy pentru ca in sfarsit ....cu doua zile inainte de inscrierea la facultate m-am decis ce vreau sa fac in viitor....lumea asta mass-media ma atrage mult prea mult ca sa nu imi doresc sa fac ceva in acest sens.....Apar iar cateva emotii asemeni fluturilor de vara....dar sunt placuti si frumos colorati..nu albi si stersi....imi place de ei...simt ca in sfarsit mi-am facut un pic ordine in ganduri...si parca viitorul nu mai e o chestie un pic in ceatza...un pic batuta de vant si ploioasa uneori...
Sunt fericita..chiar daca nu va durea foarte mult fericirea mea(ca asa fac de obicei),dar ma bucur....abia acum realizez ce happy sunt pentru notele de la bac...mi-am demonstrat ca sunt in stare de multe chestii...si voi demonstra si eu la randul meu celorlati de ceea ce sunt in stare...v-am plictisit cu postul asta..imi e un pic cam foame...si cam sete...sunt putin obosita...si as avea chef sa ma uit la un film.....pffff....va las....

No comments:

Post a Comment