Pagini

Friday 30 April 2010

Intuneric.


            Intuneric. Incep sa ma scufund in propriile-mi ganduri. Tot ceea ce se intampla in jurul meu trece pe langa mine asemeni unui tramvai rugit... Mi-e prea dor sa mai pot gandi limpede si te iubesc prea mult ca sa nu ma gandesc la tine si sa nu imi pese ca nu esti aici.
           Intuneric. Iar sunt singura la birou si ma gandesc la tine...la parul tau negru si la ochii tai in care mi-a fost frica sa ma oglindesc la inceput... Dorul m-a cuprins de mult, dar nu am vrut sa ii ofer satisfactia asta,nu am acceptat sa fiu doborata de el..."Inca rezist" imi spun in gand cu speranta ca asa va fi...
        Intuneric. Iar tu esti singurul care poate lumina lumea din jurul meu. Te iubesc. Don't let go!

Picture credits goes to: http://aphostol.deviantart.com

No comments:

Post a Comment