Pagini

Wednesday 9 July 2008

CONCURSURI de vara...














In ultimele doua zile m-am inscris la doua concursuri...concursuri de vara...ambele te trimit
la plimbare...unul in delta altul pe munte....pana aici toate bune si frumoase...ati zice voi....dar acum vine intrebarea mea..de ce nu exista un concurs unde sa castige cel mai ecologist..sau cel mai darnic om....toate se bazeaza pe o poza...pe un raspuns..eu propun sa facem un concurs ecologic..cine strange cat mai multe pet-uri...sau gunoaie....va castiga ...o excursie pe munte....unde in cadrul unei campanii..va mai aduna niste gunoaie....cred ca sunt singura nebuna care ar prefera sa faca curatenie in vacanta de vara decat sa leneveasca la soare...asta e..sunt eu mai ciudata..sau poate sunteti voi un pic cam orbi...nu am ce sa va fac....numai ca uneori simt o imensa revolta cand vad ignorantii care arunca gunoaie pe strada fara sa le pese...de cei care merg la gratare si lasa in urma lor si cel mai mic ambalaj nu mai zic nimic...mai bine s-ar lasa pe ei acolo...sa putrezeasca incet..incet..incet...sa vada si ei cat se chinuie natura sa ii ascunda....pfff....deja iar incep sa ma revolt.....si poate nu e bine...but....that's me...and i can't deny this....
Oricum nu stiu care mai era legatura cu concursurile la care m-am inscris...dar vroiam sa va fac sa deschideti un pic ochii..si sa va rog sa poluati mai putin natura....nu mai poate saraca sa va suporte pe toti....macar acum in vacanta aveti grija de ea..caci in acest fel..aveti grija si de voi....

No comments:

Post a Comment