Pagini

Wednesday 17 April 2013

Va mai amintiti de...?

Va amintiti de batranul si batrana in verde?NU?!Nu pot sa cred,nu i-ati observat azi trecand pe langa dumneavoastra?Imposibil…sunt acei doi batranei care ies spre inserat la plimbare,amandoi avand costume verzi mirosind a vechi,dar un miros placut,dulceag si un pic poate acrisor…Chiar nu i-ati vazut?Nu pot sa cred,azi m-am intalnit cu ei de doua ori,se tineau de mana si vorbeau incet,parca in soapta.Nu am reusit sa deslusesc care era subiectul,dar imi placea ca vorbeau “ordonat”,fiecare isi spunea parerea iar celalalt il asculta tacut cu atentie…Intr-o zi am avut norocul sa ma asez pe o banca in aproprierea lor,ma simteam destul de ciudat,fara sa imi dau seama ca de fapt e un loc public si nu fac nici o ilegalitate in a sta in apropierea a doi batranei.I-am ascultat si privit cateva minute bune,pareau sa se gandeasca la acelesi lucruri cand taceau si cand priveau pierduti la oamenii din jurul lor,la un moment dat batranelul saruta mana ei,iar batrana zambi si il privi cu multa dragoste…la un moment dat as fi vrut sa ma duc sa ii imbratisez…sa le multumesc pentru faptul ca oameni ca ei inca mai exista in jungla asta prin care incercam din rasputeri sa ne strecuram…se tineau de mana s-au ridicat de pe banca si au trecut prin fata mea,batrana m-a privit gingas cu ochii ei albastrii si a zambit,iar langa mine aparu iubitul meu…Poate ca o facusem sa se gandeasca la tinerete..poate asa a fost si ea…poate nu…Dar voi?Chiar nu i-ati vazut pe batranul si batrana in verde?E imposibil…ei mereu ies in oras cand se aproprie amurgul…Va rog spuneti-mi daca i-ati vazut si transmiteti-le salutari….


No comments:

Post a Comment