Pagini

Wednesday 10 April 2013

Reflectati...

“Si daca nu te-ai fi gandit vreodata ca o sa te indragostesti,crezi ca acest lucru s-ar fi intamplat mai repede si ti-ar fi adus mai mult noroc? Sau esti de parere ca numai dorindu-ti ceva cu ardoare poti obtine acel lucru…Uite eu in calitate de jurnalist mereu a trebuit sa urmaresc oamenii sa fiu atenta la reactia lor,sa observ cat mai multe aspecte legate de felul in care ei gandesc,si am ajuns la acel moment in care mi-am dat seama ca m-am preocupat de viata lor si am uitat complet de a mea…am lucrat pentru diferiti oameni si am incercat mereu sa le fac lor pe plac…acum imi dau seama ca am reusit,dar nu m-am ales cu nimic…poate doar satisfactia personala si atat”…. Maria se opri din scris,privi pe feresatra,afara inca ningea,iar pisica torcea intinsa pe pervazul geamului…The Cranberries cantau parca mai insufletiti in boxele radioului,Maria lua ceasca cu ceai fierbinte in mana si se duse catre geam…vru pentru un moment sa dea timpul inapoi..sa fie iar pustoaica zapacita din liceu,care facea numai cum o taia capul,vroia s fie iar fetita cu genunchii juliti care se lua la tranta cu baietii,vroia sa fie iar copilul imbracat haios care mergea in genunchi prin casa… Un fulg de nea mai cazu din cer,si inca unul,si inca unul…si asa se scurgeau si minutele in care Maria era inca tanara,si inca prinsa inntr-o amintire din trecut…”De-as putea sa le sterg,sa uit complet de ele,si sa continui ca si cum ele nu ar fi existat…”… Maria mai sorbi o gura de ceai,ninsoarea se inteti,era timpul sa revin la articolul pentru ziar…”V-ati gandit vreodata ca si ei sunt ca noi….reflectati asupra voastra…si priviti catre ei….”


No comments:

Post a Comment