Pagini

Wednesday 13 August 2008

Am lipsit o vreme din...Blogosfera...asa ca sa fiu si eu la moda si sa vorbesc in termeni din astia alambicati=))...nu s-a mai intamplat nimic notabil despre care sa ma apuc sa scriu...dar ca orice viitor jurnalist trebuie sa inventez ceva....am calatorit mult in ultimele saptamani..am fost la mare...nu pot spune ca mi-a placut...insa rasaritul a fost de milioane...apoi am urcat pana la cota 2000...si cu ocazia asta mi-a venit si mie cheful de munte si din acest motiv sper sa fac cat de curand o expeditie pe munte cu prietenii..ce pot sa spun...weekednul acesta este Mont Fest in poiana brasov..pe scurt vreo 3 seri de muzica folk..sper sa ajung si eu cu toate ca va trebuii sa duc munca de convingere cu ai mei...asa ceva nu merita ratat totusi....viitoarea studenta din mine a inceput sa isi faca griji...caut cazare fratilor in brasov...daca ma poate ajuta careva v-as ramane recunoscatoare...mai sunt cateva saptamani si voi incepe si eu Facultatea...moama cum suna....pana atunci insa ma gasiti in continuare pe aleea pelesului cantand la chitara..si daca tot treceti pe acolo..lasati si in basca noastra ceva banuti..nu de alta dar ne e o sete dupa ce cantam incredibila...so...va lasa..pana data viitoare cand voi avea probabil ceva mai interesant de spus:)

No comments:

Post a Comment