Pagini

Sunday 1 September 2013

Eu toamna nu dorm- si nici blogul meu

    M-am saturat...pe bune m-am saturat...s-a umplut facebook-ul de status-uri gen "Wake me up when September Ends", intrebarea mea este una normala: DE CE?

    Eu una nu vreau sa ma trezesc, toama e frumoasa si mai mult de atat a inceput editia scaldata in culorile aramii ale frunzelor, a editiei SUPER-BLOG  de toamna.

    Ca sa reformulez un citat celebru : "Eu toamna nu dorm! Eu particip la Super-blog"




    Daca vreti sa va inscrieti si voi si sa avem impreuna nopti nedormite pline de creativitate intrati aici:  inregistrare super-blog



    Si ca sa vedeti ca oamenii astia sunt seriosi, mai jos vedeti diploma obtinuta pentru participarea din primavara.





1 comment:

  1. Bine ai revenit in randul superbloggerilor, ghuitarista! Nici noi nu dormim toamna, hihi! Iti multumim pentru participare si iti dorim mult succes! :)

    ReplyDelete