Pagini

Monday 5 January 2009

Nu v-am uitat


Nu..nu v-am uitat,v-am lasat pe voi sa ma uitati un pic...pentru ca apoi sa reapar si sa va chinuiti,sa cautati printre panze de paianjen prafuite si tesute cu precizie numele meu...insa acum sunt aici,si poate ca voi disparea iar...Au trecut sarbatorile spun multi...gresit,sarbatorile acum incep,chiar in acest moment este o sarbatoare undeva in lume,chiar acest moment este o sarbatoare in sine,dar sunteti prea grabiti,prea orbiti,prea ignoranti sa va bucurati de ea,nu s-a sfarsit un an ci a inceput un altul,cu bune cu rele,un nou an care aduce cu el mai multe decat va puteti imagina,dar stai mi-am amintit,voi nu va imaginati,ati uitat sa visati...
E atat de greu pentru voi sa intelegeti cateva lucruri atat de simple,va este greu sa intelegeti de ce trebuie sa zambiti dimineata cand apar pe cer primele raze de soare,sau cand incep sa se coboare din cer acele diamante albe,efemere,numite fulgi de nea...va e greu pentru ca nu va lasati imaginatia sa zburde...
Azi am facut un slalom printre cateva bloguri,toti incearca sa para profunzi,sa para atotstiutori,sa para..CEVA,si totusi...
Stau in camera mea,inchiriata din Brasov,betisoarele parfumate de pe blibioteca au inundat camera cu aroma lor orientala,acorduri de chitari si trompete se aud in surdina,e ora de jazz...e ora de visare,ma simt in alta lume...ma simt altfel si totusi sunt tot eu.Arunc un ochi prin camera,pe pat cateva cursuri stau plictisite cuprinse si ele de atmosfera creata,langa ele foile cu cantece cateva pene si chitara mea,parca mai frumoasa ca niciodata absoarbe aerul din jur si ma imbie sa o imbratisez si sa o fac sa rasune....v-am lasat..nu pentru mult timp,nici pentru putin...poate doar pentru moment,acel moment in care vreau sa simtiti sarbatoarea din voi:)

3 comments:

  1. ce frumos, pentru o clipa mi-am imaginat ca citesc din eliade ...ai talent la scris :D

    ReplyDelete
  2. De când lumea a devenit tot mai ignorantă de-atunci avem tot mai multe sărbători. ,,Nimeni nu este mai înrobit decât acela care crede în mod greşit că este liber,, W. van Goethe

    Îmi pare rău că nu pot să spun ceva frumos !

    ReplyDelete