Pagini

Wednesday 13 February 2008

Zbor...in cadere libera


..simteam ca zbor...era o senzatie de nedescris..privind mai bine in jur am realizat..chiar zburam am schitat un zambet strengaresc si mi-am incordat simturile la maxim pentru a simti cu fiecare por al pielii aerul proaspat si miresmele cerului.De undeva de sus priveam totul printr-o alta fereastra..una mai curata cu geamuri mai mari,o fereastra cum greu intalnesti in drumul tau prin viata..si poate uneori nici macar nu ai ocazia sa auzi de ea...dar de aici de sus totul parea mai frumos...interesant ce-i drept ca toate pareau asa mici...mici dar frumoase..mai mult decat atat as zice de-a dreptul fermecatoare.
    Da...in zbor vezi lumea altfel...mi-am adus aminte subit de el...si surprinzator de acolo de sus l-am vazut...am zambit cand am vazut ca era fericit..atat imi doream..apoi am vazut fragmente din copilaria mea..de ce spun fragmente?pentru ca erau numeroase imagini pe care nu le pot descrie dar pe care le-am simtit si pe care in cateva ecunde le-am si retrait...
     Zburam...pentru prima data am simtit ca atunci cand mi-am luat zborul am facut lucrul pe care trebuia de mult sa il fac si din acest motiv pe langa senzatia placuta a vantului asupra parului  meu  aveam si satisfactia ca sunt pe drumul cel bun.In acel moment mi-am dat seama ca nu multi pot simti ce simt eu in acele momente..intotdeauna am crezut ca sunt diferita,dar nu as fi crezut ca merit sa cunosc taina zborului...
       La un moment dat m-am oprit pe un nor,pentru prima data in viata ma simteam implinita si fericita in adevaratul sens al cuvantului...am vrut sa continui....
                                        Simteam ca zbor...si totusi..eram in cadere libera...

1 comment:

  1. Pot sa spun ca sunt foarte impresionat de modul in care ai scris.Talentul iti curge prin vene.Tine-o tot asa.Pup dulce!!!

    ReplyDelete