Pagini

Tuesday 11 December 2007

Vin sarbatorile

Vin sarbatorile...fulgi grei pufosi si imaculati cad grabiti pe pamant..este a 18-a iarna pentru mine si totusi are acelasi farmec pe care il avea si acum cativa ani...stau langa gura sobei cu o bucata de dovleac copt in mana si niste mere fierbinti p masa privind pierduta p geam...parca am mai vazut fulgul acela..nu..m-am inselat..este altul...dar cel de langa?!..nu..nu are cum...mirosul bradului inunda casa cu o aroma mereu alta si totusi aceiasi...cativa clopotei rasunau intre labutele pisicii mele...am luat chitara,primul acord a fost unul la intamplare,urmatoarele au venit de la sine...parca se facuse mai cald in casa..chitara rasuna armonios iar familia mea aparu dintr-o data in camera...erau acolo de mai mult timp..facand lucruri banale..uitandu-se la televizor,mancand,si ignorand total mirosul bradului ninsoarea de afara,pisicuta care se juca cu clopoteii,dar acum incepusera toti sa cante in armonie cu chitara colinde..pentru moment a fost ciudat,dar apoi,totul a inceput s prinda contur,era totul intr-o perfecta armonie...acordurile chitarii,glasurile familiei,mirosul de mere coapte si de brad...iar fulgii de afara se opreau in dreptul geamului sa asculte si sa simta bucuria din casa...m-am oprit pentru un moment...glasurile au incetat fulgii au inceput iar sa se ingramadeasca pe pamantul rece,iar focul din soba incepu sa palpaie aproape sa se stinga...pisica se opri si se uita mirata l mine..am luat chitara in mana si am inceput iar sa cant..pentru a readuce atmosfera de mai devreme...si totul a revenit...vin sarbatorile,adu-ti aminte sa zambesti sa ii iubesti pe ceilalti sa daruiesti din putinul tau si sa iti aduci aminte de copilarie si vei avea cu siguranta cele mai frumoase sarbatori....

1 comment:

  1. sarbatori .. iha .. vine mosh craciun shi zana maselutza shi iepurasu' d pashte shi bem cu ei d revelion

    ReplyDelete